- 1 | https://kaminska.com.ua

Реєстрація підприємств

Процес реєстрації компаній

Перед тим, як провести реєстрацію господарських підприємств в Україні, її господар повинен визначитися з назвою, формою власності, видами економічної діяльності, розміром статутного фонду, юридичною адресою, системою оподаткування та іншими питаннями. Реєстрація підприємств в Києві – не складна процедура, але вона потребує певних знань. Порядок вимагає використання та відстеження актуальності нормативних актів, спілкування з державним реєстратором, податковими інспекторами і т. д. Ми пропонуємо комплекс заходів, щоб зареєструвати суб’єкт підприємницької діяльності.
Адреса:
м. Київ вул. Софії Русової 7
Послуги реєстрації:

Наші спеціалісти пропонують клієнтам цілий спектр послуг по реєстрації підприємств:

  1. Консультація професійних юристів, які допоможуть визначити організаційно-правову форму, назву, вид діяльності, систему оподаткування та розібратися в інших питаннях.
  2. Підготовка та подача необхідних документів в органи державної реєстрації.
  3. Підготовка та підписання документів у нотаріуса.
  4. Реєстрація підприємств платниками ПДВ.
  5. Відкриття розрахункового рахунку в банку та інші послуги.

ПЕРЕВАГИ ЗВЕРНЕННЯ ДО KL

Юридична реєстрація підприємств – перший крок на шляху до створення власного бізнесу, чи структурної перебудови вже існуючої справи. Ця процедура досить складна та має багато тонкощів, які треба знати, щоб все зробити правильно та уникнути проблем в майбутньому.

  • Персональний підхід до кожного клієнта.
  • Висококваліфікована якість наданих послуг.
  • Чітка орієнтованість фахівця у будь-яких ситуаціях, в тому числі форс-мажорних.
  • Використання лише перевірених схем вирішення тих чи інших питань.
  • Оптимальні умови співпраці (обговорюється індивідуально).
  • Повна конфіденційність та нерозголошення деталей справи.
  • Позитивний результат.

Необхідні документи

Тим, хто вирішив зайнятися підприємництвом, необхідно підготувати такий пакет документів:

  1. Заява про державну реєстрацію, де вказують всю інформацію про нову компанію, в тому числі, дані про засновників, розмір статутного капіталу і т.д. Його підписує особа, що подає документи.
  2. Рішення засновників про створення підприємства у виді протоколу.
  3. 1 комплект установчих документів. В залежності від форми власності це можуть бути: статут, положення або установчий договір.
    Квитанція про сплату реєстраційного збору.
  4. В залежності від типу та організаційно-правової форми власності, законодавством передбачена подача інших документів.

Навіщо реєструвати підприємство

Законодавство України забороняє займатися бізнесом без попередньої реєстрації в державних органах. Щоб розпочати власну справу, підприємцю потрібно вирішити низку проблем, уникнути яких допоможе кваліфікований спеціаліст. Ми гарантуємо 100% позитивний результат в мінімальні строки. Вам не потрібно буде витрачати час на вивчення нормативних документів та юридичних аспектів питання реєстрації. Для отримання консультації та замовлення послуги, треба лише зателефонувати.

ПИТАННЯ

Заповніть просту форму та наші спеціалісти зв’яжутсья з Вами у зручний для Вас час, та дадуть відповідь на Ваші запитання, або погодять дату та час консультації